Tilauksen maksu epäonnistui

Ruutu+-tilauksen maksu epäonnistui, mitä tapahtuu seuraavaksi?

Joskus maksukorttimaksut epäonnistuvat. Syynä voi olla esimerkiksi debit-korttiin liitetyn pankkitilin maksua pienempi saldo, luottokortin luottoraja tai yhteysvirhe maksujärjestelmän ja kortin antaneen pankin välillä. 

Tarkista myös, että kortilla on sallittu internetostot. Tarvittaessa ota yhteys pankkiisi.


Epäonnistunutta maksua yritetään kuukauden ajan uudelleen

Ruutu+-tilauksen epäonnistunutta maksua yritetään useamman kerran. Maksun onnistuminen pitää tilauksen voimassa ja seuraava maksu tehdään normaalina maksupäivänä.

Maksun epäonnistuminen ei ole yhtä kuin irtisanominen. Mikäli tahdot lopettaa tilauksen, käy lopettamassa tilaus sivulla https://www.ruutu.fi/tilaukset tai ota yhteyttä asiakaspalveluun: https://nelonen.fi/palaute/ruutu.